Ben de Mimlendim!


Sevgili arkadaşım Birsel tarafından mimlenenler arasına katıldım.Birsel'e çok çok teşekkür ediyorum ve kendisini cevaplıyorum.Gerçekten de en yakınımdaki elime geçen ilk kitabı aldım,kitabı eski işyerimde doğumgünümde hediye etmişlerdi severek okuduğum çok sürükleyici ve hoş bir kitap herkese önerebilirim.
Oyunun kuralları ;
1. Yakınınızda bulunan ilk kitabı elinize alın,
2. 161. sayfayı açın,
3. 5. cümleyi bulun,
4. Blog sayfanıza yazın.
5. En güzel cümle veya en güzel kitabı seçmeyin! sadece en yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.
Benim cevabım ;
Kitap Adı : Sahtekar
Yazarı : Jeffrey Archer
161. Sayfa 5. Cümle : "Mezbahada bu konuda onunla rekabet edecek adam yoktu. "
Ben de ;
http://karadenizsofrasi.blogspot.com/ mimliyorum. Arkadaşlarımın cevaplarını bekliyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar