Ödül İçin Çok Çok Teşekkürler !


Beni en sevilen blog ödülüne layık gören sevgili arkadaşın Birsel 'e çok çok teşekkür ediyorum, gerçekten bu değerli ödülden dolayı çok mutlu oldum.
Bu ödülün bazı kuralları var.Bunlar ;
  1. Sana ödül veren arkadaşının linkini vermek ,
  2. Ödül verdiğin 7 arkadaşın linkini vermek ,
  3. Bu arkadaşlarını haberdar etmek
Blog yazmaya başlamak gerçekten çok kolay fakat bunu istikrarlı bir biçimde sürdürebilmek epey zor ve gerçekten emek isteyen bir iş.Bloglarını severek takip ettiğim tüm arkadaşlarımı emeklerinden dolayı tebrik ediyorum ve bu ödülü listedeki arkadaşlarıma gönderiyorum ve kabul etmelerini bekliyorum.
En Sevilen Blog Ödülü' nü gönderdiğim arkadaşlarım ;

Yorumlar

Betül KAVAL dedi ki…
Canım çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum.

Senide kutluyorum ödülün için.

sevgiler
TAZE NANE dedi ki…
Çok teşekkür ederim.
En kısa zamanda bloğuma koyucam.
Sevgiler.
Tekrar teşekkür ederim.
sevgi dedi ki…
Pınarcığım çok teşekkürederim.Çok mutlu oldum.
sevgilerle
zarpandit dedi ki…
canım cok tesekkur ederim layık gordugun için ilk başta :))

en kısa zamanda tessekkurler gelcek sana :)
iremlemekanlar dedi ki…
çok mutlu oldum senin tatafından gelmesi beni birkez daha mutlu etti tekrar teşekkür ederim en kısa sürede yayınlıyorum sevgilerimle
SİNEM AKIN dedi ki…
CANIM BENİM
SAĞOL SENDE OLMASAN YAZI YAZACAĞIM YOK BLOGA
ÖPTÜM.
Birsel ve İrem dedi ki…
Merhaba Canım. Umarım iyisindir, ne zamandır yoksun. Yoksa beklediğin küçük misafir geldi mi? Hayırlı haberlerini bekliyorum. Sevgiler.
Hobi Sepeti dedi ki…
Birselciğim, ilgin için teşekkür ederim. Bebeğim henüz gelmedi. Son zamanlarımız artık o yüzden pek bilgisayarın başına oturamıyorum. Bebeğin gelişini sizlere müjdelerim yakında. Sevgiler.

Popüler Yayınlar