Halamın Örgüleri


Halam örgü konusunda usta sayılır ama başladığı örgüyü sökmesiyle de meşhurdur.Ben bir örgü başlardım sormak için halama götürürdüm burasını nasıl yapayım diye,halam " yok bu olmamış sen bunu en iyisi sök baştan başla" der ve başlardı senin binbir zorlukla ördüğün örgüyü sökmeye.


Ben de örgünün bir yerinde yanlış yapmışsam genelde sökmeden o yanlışı toparlamaya çalışırdım.Ama şimdi görüyorum ki ben de halam gibi beğenmediğim örgülerimi acımadan sökmeye yenisini daha düzgün bir şekilde yapmaya başladım.


Bu mavi bebek hırkasını halam yazlıktaki bir arkadaşının torunu için yaptı.Annemler bebeklere olmaz diye düşünerek hep büyük gelen yelekler hırkalar örmekle ünlüdür ,bu hırkaya da ben olur annemler küçük gelir dediler bakalım olacak mı halamlar yazlığa gidince göreceğiz.



Evlendiğimde annemler nedense bana bir tane bile yelek örmemişler.Ben evde üşüdüğümde genelde yelekten ziyade hırka giymeyi tercih ediyorum ama bir misafir geldiğinde yelek istediği zaman verecek bir örgü yeleğim olmuyordu.


Halam da bunu duyunca evinde badana,temizlik yapılmasına rağmen arada derede bana bu yeleği örmüş.Çok da güzel bir yelek olmuş herkes çok beğendi.

Halamın ellerine sağlık.

Yorumlar

Popüler Yayınlar