İstinye Park

Pazar günü abimi havaalanına bırakmak için yola çıktık.Önce İstinye Park'a uğradık.İlk gittiğimde de çok beğenmiştim orayı .Özellikle pazar kısmını,çok otantik çok hoş bir yer olmuş.Zaten çocukluğumdan beri halk pazarları acayip ilgimi çekmiştir.
Çocukken her perşembe büyük bir pazar kurulurdu bizim orda.Babanemin peşine takılırdım ben de.Pazarı bir baştan bir başa gezerdik.Mutlaka tanıdıklara rastlardık,babanem onlarla sohbet ederdi.Ben o yaşımda ne anlardım bilmiyorum ama pazarların farklı bir tadı olduğunu düşünmüşümdür her zaman.

Bundan önce oturduğum evimin yakınında da pazar kuruluyordu.Tabi o bizim babanemle gittiğimiz kadar büyük bir pazar değil.Üç arkadaş pazarın olduğu günler önce simitçide buluşur kahvaltı eder sonra da pazara giderdik.Pazarcılar bile artık bizi tanımıştı,birimiz olmadığımızda " öbür abla nerede " diye sorarlardı.

Halk pazarları bende hep hoş hatıralar bırakmıştır,bu yüzden de pazarları çok severim.İstinye Parkı da en çok bu pazar yüzünden sevdim galiba.Marketlerin o soğukluğundan sonra orası daha sıcak daha samimi bir ortam gibi geliyor bana.
O yüzden her gidişimizde pazara da uğrayalım diye tutturuyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar