Maça Gittik


Hafta sonu Ünye'den eşimin abisi geldi.Bizi Fenerbahçe-Kayserispor maçına götürdü.Hayatımda ilk kez canlı maç seyrettim.
Eşimin ailesi komple Fenerbahçeli , ama ben GALATASARAYLIYIM.
Yine de centilmenlik edip eşimle maça gittim.Ama maçı canlı izlemek çok zevkliydi.Yüksek sesli müzik, hele gol olunca yaşanılan
sevinç ( tabi onların yaşadığı) o coşku harika.
Ben biraz maçı izledim,bol bol resim çektim ,etrafımızdaki erkeklerin maça verdikleri komik tepkileri setrettim.Hatta beni en çok eğlendiren de bu oldu.Bir kere hepsi futbol konusunda profesyonel,ordan burdan sesler geliyo "aç oyunu aç","şimdi şuna ver topu", "versene kardeşim adam orda bekliyo ", " nereye atıyosun yaa", "inicem sahaya şimdi " gibi konuşmalar geçiyo.Ben merak ediyorum bu adamların önüne topu koysak vurabilirler mi acaba.
Maça giderek hem yeni bir tecrübe edinmiş hem de eğlenceli bir gün geçirmiş oldum.Eğer daha önce gitmediyseniz bir kez denemenizi tavsiye ederim,ben çok eğlendim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar