Balkon Bahçem

Kendime balkonumda neredeyse minik bir bahçe yaptım.Balkon bahçemde domateslerim,biberlerim,maydanozlarım,kişnişlerim,nanelerim,çileklerim ve çiçeklerim var.Her sabah uyandığımda ilk işim onlara bakmak oluyor.Hepsini tek tek uzun uzun inceliyorum,suluyorum, yapraklarını kontrol ediyorum.Meyve verecekleri günü sabırsızlıkla bekliyorum.

Ama ilk meyvesini yediğimiz annemin bana almış olduğu çilek fidesinden oldu.Kızaran ilk çileğimizi eşimle yemeye kıyamadık.Ama tadı çarşıdan pazardan aldığımız çileklerden çok farklıydı.
Çocukluğumda bahçeli bir evde büyüdüğüm halde bahçe işleriyle fazla ilgilenmemiştim.Daha ziyade dedem ilgilenirdi.Ve bizim bahçede birşeyler yapmamıza pek izin vermezdi.O nedenle ben bu merakımın biraz geç farkına varabildim sanıyorum.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
sizde benim gibi balkonu bahçe yapmaya çalışanlardansınız galiba.Nerdeyse asma kat çıkacağız balkona.Ama ne olursa olsun bir yaprak bile kopsa içim cızlıyor,onları her sabah sevgiyle izliyorum sizin gibi. elmalikurabiye.blogspot.com sevgiler..

Popüler Yayınlar