Perdelerime Kelebek Kondu




Geçen hafta İzmit'te gezerken kelebek şeklindeki perde süslerini görünce dayanamadım aldım.Hevesle aldığım bu kelebekleri perdelerimde görmek için sabırsızlanıyordum açıkcası.


Böyle küçücük şeylerin insana büyük mutluluklar vermesi ne kadar güzel öyle değil mi.Bazen aldığım bir buzdolabı süsü,ufak bir biblo belki bir mum bile beni mutlu etmeye,yüzümü güldürmeye yeter.Perdeme konan,salonuma neşe katan bu minik kelebekler de o gün beni mutlu etmeye yetti.




Teyzemin televizyonunun önünde duran bu minik sevimli kediler de eminim onun mutluluk kaynağıdır.Teyzem tam bir hayvansever,bundan birkaç sene önce sokağa terkedilmiş olarak bulduğu bir van kedisini evine aldı.Bir süre sonra kedinin yavruları oldu.Yavrular o kadar sevimliydiler ki ben kedi fobim olmasına rağmen onları kucağıma alıp sevmiştim.Evin içinde 4-5 yavru bir o yana bir bu yana koşturup oyunlar oynuyorlardı.Perdeye asılıp sallanmak en büyük zevklerindendi.

Yavrular kısa zamanda büyüdü.Teyzem onları dışarı saldı ama yemeklerini yemeye yine eve geliyorlardı.Bir tanesinin çenesi bir kapana kısıldı dışarıdayken.Teyzem onu tedavi ettirdi.Zavallı yavruya elleriyle baktı.Diğer yavrular hastalığa yakalanıp öldüler fakat yaralı olan kurtuldu.

Şimdi hala ona teyzem bakıyor.Geceleri ayak ucunda uyuyormuş.



Bu bibloları evlenmeden önce düğün hazırlıkları sırasında almıştım.Birbirlerine çok benzeyen bu mutlu çift gibi bir ömür boyu uyumlu,mutlu bir hayat sürerek ,birlikte yaşlanmayı umut ederek evime koymayı düşündüm bu bibloları.
Dün televizyonda bir programda yurtdışında yangında evini kaybeden bir aileden sözediyordu.Şimdiye kadar böyle bir olay başımıza gelmediği için nasıl bir şey olduğunu bilmediğimizi ve o ailenin durumunu görünce bunun ne büyük ,üzücü bir felaket olduğunu düşündüm.
Yangında ailenin hiçbir ferdine zarar gelmemiş fakat bütün hatıralarını geçmişlerini kaybetmişler.Evimizde değer verdiğimiz ve kaybetmekten büyük üzüntü duyacağımız,bizde birçok hatırası bulunan o kadar çok şey var ki.Evet belki ufak tefek şeyler ama kaybetmenin insanı mutsuz edeceğine eminim.
Hiç kimsenin başına böyle felaketlerin gelmemesi dileğiyle.

Yorumlar

Popüler Yayınlar