Soya Filizli Ton Balıklı Makarna




Diyet yapmaya başladığımdan beri öğle öğünlerinde zaman zaman kendime tek kişilik makarnalar yapıyorum.İçerisine dilediğim malzemeyi koyarak genelde yalnız yediğim öğle yemeğimi zevkli hale getirmeye çalşıyorum.
Bu kez makarnamı ton balığı ve soya filizi ile yaptım.Soya filizi besin değeri açısından oldukça faydalı bir yiyecek,içerisinde bol miktarda protein,demir,kalsiyum,fosfor, magnezyum gibi mineraller ile A,B,C vitaminleri ve folik asit var.Soya filizini büyük marketlerde bulmanız mümkün.
MALZEMELER
( Tek Kişilik)
  • 1 küçük kase makarna
  • 2 su bardağı su
  • 1 avuç soya filizi
  • Küçük bir kutu ton balığı
  • maydanoz
  • tuz

YAPILIŞI

  1. 2 su bardağı suyu tencereye koyun.Kaynayınca tuz ve biraz sıvı yağ ekleyin.
  2. Makarnalarınızı kaynayan suyun içine atın.Kapağı açık olarak aralıklarla karıştırarak yaklaşık 15 dk. kadar pişirin.
  3. Makarnalar suyunu çekmeye yakın soya filizlerini ekleyin.Suyunu çekince ocağın altını kapatın.
  4. Makarnanızı servis edeceğiniz tabağa alın.Üzerine ton balıklarını ve kıyılmış maydanozu serpin.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
gerçekten iştah açıcı gözüküyo:))
soya filizini hiç denemedim şimdiye kadar,tadını merak ettim açıkçası.
Hobi Sepeti dedi ki…
Derya valla ben de ilk defa denedim,makarnanın içinde hoş bir tat oldu.Salatalara da kullandıklarını duydum.Bir gün deneriz birlikte.
Sevgiler.

Popüler Yayınlar