Yuvacık Barajı'nda Neler Yedik!

Yuvacık Barajı'nda Gölbaşı diye bir mekana gittik.Her biri bir aileye ait olabilecek ayrı
ayrı ahşap baraka tarzı yapılardan oluşuyor.Bulunduğunuz yerde orman sizi kuş cıvıltılarıyla birlikte çevrelerken Baraj Gölü de ayaklarınızın altına seriliyor.


Mekanda Güveçte Köfte'yi harika yapıyorlar.Ortaya da Güveçte Mantar,Terayağlı,Mıhlama ve Çoban Salata söylediniz mi deymeyin keyfinize.





Yemeklerin yanında tazecik köy ekmeği ve toprak testilerde buz gibi su ikram ediyorlar.Manzaranın güzelliği ile yemeklerin lezzeti başınızı döndürmeye yetiyor.






Yemekten sonra hazırlanan semaverde çay keyfi de tuzu biberi oluyor.





Yuvacık Barajı haftasonu tatilinde özellikle şehrin stresini ve yorgunluğunu atmak için gidilebilecek nadide mekanlardan.

Yorumlar

tunahan dedi ki…
Merhabalar..

Ben de 1.5 ay kadar önce Yuvacık'taydım.. Yuvacık'ı başka gezen kimler varmış diye blog yazımı hazırlarken aranırken buldum blogunuzu.. Çok güzel fotoğraflar çekmişiniz..

Tam olarak gölün ne tarafına gittiğinizi merak ettim de.. Benim gittiğim yer; gölün son tarafıydı; yani derelerin aktığı değil diğer taraf.. Bu bahsettiğiniz Gölbaşı mekanı, derelerin olduğu tarafta mı? Yemekler çok güzel gözüküyo da fotoğraflardan :), bir daha gidersem diye soruyorum...

Selamlar..
Hobi Sepeti dedi ki…
merhabalar,öncelikle değerli yorumunuz için teşekkürler.
Gölbaşı ; Yuvacık Barajının girişinden sağ tarafa bir tabela ile yol ayrılıyor,yolun yukarısında gölü üstten gören bir mekan.zaten baraja geldiğinizde tabelaları var ,ben geçen sene gitmiştim,bu sene gitmedim ama hala oradaysa,biraz salaş ama manzarası süper.
tunahan dedi ki…
Çok sağolun...

Popüler Yayınlar